HARMONOGRAM IMPREZY

O miejscówce i ogólnie o imprezie:

Miejsce: Nysa (część fortów i umocnień Twierdzy Nysa i przylegający poligon wojskowy)
Wskazówki dojazdu:
- współrzędne GPS: 50.482986, 17.325717 (50°28'58.75", 17°19'32.58")
- adres: Nysa, ul. Krasickiego

Termin VI edycji: 20-22 września 2013

Limit miejsc: 300 (wliczając NPC)

Składka:
- Gracze: 65 zł
- NPC: 35 zł
- Mutanci: 0 zł

Wiek uczestników: 18 lat


Harmonogram

20 września (piątek)

do 19:00 - przygotowywanie terenu rozgrywki. Zapraszamy chętnych do kopania, budowania i rozstawiania stylizacji. Za pomoc, przewidziane jest wynagrodzenie w twardej walucie (fabularnej) :)

19:00 - początek integracji uczestników imprezy. Części nieformalna na terenie Azymutu i Fortu II: ogniska. Zaopatrzenie w gestii osób uczestniczących oraz ich kulinarnych upodobań. Możliwość noclegu na terenie gry (potrzebne własne karimaty, śpiwory, ciepła odzież).

----------

21 września (sobota)

8:00 - pobudka i wypuszczenie w teren frakcji. Kończenie budowy miejscówek (posterunki, Bar, bazy)

do 12:00 - odwiedziny "duszpasterskie" orgów w Bazach frakcji.

12:00 - odprawa NPC i mutantów w Forcie II. Rejestracja mutantów i Monolitu*.

13:00 - odprawa + rejestracja dla wojska w Forcie II. Zarejestrowani mogą zacząć obsadzać posterunki, formować pierwsze patrole

15:00 - odprawa dla stalkerów w Forcie II.

15:30 - rejestracja graczy (stalkerzy + frakcje) w Forcie II.

UWAGA!
Do tego momentu wszystkie prywatne samochody muszą opuścić teren gry. Obowiązuje zakaz wjazdu własnym samochodem na teren, a spóźnialscy będą musieć dotrzeć piechotą z parkingu do Fortu II (sztab organizacyjny) wyposażeni w ochronę oczu (dystans ok. 1 km).


15:30 - oficjalny start imprezy.

----------

22 września (niedziela)

6:00-6:30 (świt) - zakończenie działań NPC. Koniec LARP-a (czas gry: ~15h)

8:00 - podsumowanie imprezy przed bramą Fortu II. Podziękowania, nagrody itp. Rozpoczęcie sprzątania terenu rozgrywki. Możliwość spokojnego odespania nocy (np. dla kierowców) do godziny 16:00.

16:30 - zamknięcie Fortu II (do tego czasu musimy bezwzględnie spakować swoje rzeczy pozostawione tam na terenie off-game). Możliwość przeniesienia się w rejon Azymutu.

19:00 - oficjalne afterparty w Azymucie, dla osób które zostaną na terenie do poniedziałku.


*rejestracja Monolitu stoi pod znakiem zapytania. Zainteresowani już wiedzą dlaczego...


Co zabrać ze sobą:

  • ważny dowód tożsamości - wiek uczestników będzie sprawdzany rygorystycznie!
  • głowę razem z rozumem! - teren jest niebezpieczny, szczególnie jeżli chodzi o Fort Prusy (upadek z dużej wysokości do suchej fosy może się skończyć tragicznie).
  • atestowane okulary/gogle ochronne do gier ASG, czerwona szmata i czerwone światło do oznaczania się jako trup.
  • latarka + dużo baterii na zapas.
  • karimata, namiot, śpiwór i ciepła odzież na noc - śpimy w fosach fortu, więc nie liczcie nawet na jedną hotelową gwiazdkę,
  • koniecznie coś przeciwdeszczowego na grzbiet,
  • zegarek, kompas i telefon komórkowy (zaleca się wstukać do kontaktów numer ICE i telefon do Organizatora)
  • aparat fotograficzny (wystarczy wbudowany w telefonie) - może przydać się przy dokumentacji wielu zadań,
  • woda (do picia/mycia) i prowiant na całą imprezę,
  • "identyfikator medyczny" (zalaminowana kartka z imieniem, nazwiskiem, adresem, grupą krwi, telefonem do bliskich i ew. przyjmowanymi lekami) - organizator ma Twoje dane, ale czasem może liczyć się nawet te kilka minut na reakcję
  • kuchenki turystyczne i/lub przenośne grille + coś na i pod ruszt,
  • przybory do pisania i notes - przydadzą się w wielu zadaniach, oraz do umieszczania ogłoszeń w barze typu: szukam / kupię / sprzedam / zamienię / potrzebuję towarzystwa ;)
  • radiotelefon mogący nadawać w paśmie PMR (chociażby najtańszy). Wiele zadań pobocznych jest nadawane drogą radiową wprost z Baru. Przynajmniej jedna PMR-ka w grupie to minimum.
  • latarka/brelok z diodą świeciącą w zakresie UV. Znaczna część fantów (m.in. artefakty, waluta) będzie oznakowana i szczególnie widoczna w tym spektrum światła.